Ar pritariate tam, kad būtų įvesti alkoholio reklamos ir platinimo apribojimai?
Argumentai už
Alkoholio reklama turi žalingą poveikį nepilnamečiams, nes šioje amžiaus grupėje skatina alkoholio vartojimą, kuris yra didelio apsinuodijimų alkoholiu atvejų skaičiaus tarp nepilnamečių, kitų socialinių problemų (pavyzdžiui, jaunimo nusikalstamumo, nelaimingų atsitikimų keliuose) priežastis. Todėl alkoholio reklamą, alkoholinių gėrimų pardavimą nepilnamečiams būtina drausti.
Argumentai prieš
Alkoholio reklamos draudimas nėra efektyvi priemonė mažinant alkoholio vartojimą, bet daro neigiamą alkoholio vartojimo kultūrai ir alkoholio produktų kokybei. Reklamos tikslas yra informuoti vartotoją, kad tam tikras produktas, gaminamas įmonėje, yra geresnis už kitų įmonių produktus. Todėl, uždraudus reklamą, įmonės praranda motyvaciją gerinti ir tobulinti savo produktus, nes nebeturi galimybės „pasigirti“ vartotojams apie savo pasiekimus.